プレスリリース

トリスタ・セリーヌ・シーラ選手退団のお知らせ

トリスタ・セリーヌ・シーラ選手退団のお知らせ

このたび2022年シーズンをもちまして、トリスタ・セリーヌ・シーラ選手が退団することとなりましたのでご報告いたします。

本人コメント

My time playing in Japan with Lily Wolf Ishikawa was a dream. I leave with great memories, new friendships, and a new adoration for a beautiful country. Thank you to my teammates, the staff, the sponsors, and the fans for having faith in me and supporting me through this journey. I am beyond grateful to each and every one of you. I hope I was able to bring you moments of joy and happiness, as you did for me. Thank you for everything and I look forward to what the future holds!

日本語訳
リリーウルフ石川と日本で遊んだ時間は夢のようでした。素晴らしい思い出、新しい友情、そして美しい国への新たな憧れを持って、私は旅立ちます。チームメイト、スタッフ、スポンサー、そしてファンの皆さん、この旅を通して私を信じて応援してくれてありがとうございました。皆さん一人ひとりに、この上ない感謝の気持ちでいっぱいです。皆さんが私に与えてくれたように、私も皆さんに喜びと幸せの瞬間をお届けできたなら幸いです。これからもよろしくお願いします。

トリスタ選手の今後ますますの活躍を心よりお祈り申し上げます!今シーズン途中からの加入となりましたが、ありがとうございました!